NiLayY3506 merhabalar benimde ikili test sonucum düşük riskli çıkmıştı ama doktor o kadar kötü konuştu ki düşük risk olmasına rağmen sanki bebeğim direk down sendromluymuş muamelesi yaptı sonuçta nifty testi yaptırdık ve bebek sağlıklı çok şükür ama o günler bende resmen travmaya neden oldu diyeceğim o ki bu ikili test sadece bir ihtimal testi eğer doktorunuz bi risk gördüyse bence amniyosentezden önce nifty testi yaptırın biraz maliyetli ancak bebek için hiç bir riski yok ve bence ense kalınlığı normal ölçülerde yani usg de bir problem yoksa bebeğiniz sağlıklıdır inşallah genel de öyle oluyor çünkü Allah sağ Salim yavrunuza kavuştursun 😊