Kızlar merhaba. Genetal bölgemde akıntı sanki her geçen gün artmaya devam ediyor. Günlük ped kullanıyorum. Ve günde 2 3 kere değiştiriyorum. Sürekli rahatsız oluyorum yinede. Doktoruma danıştığımda enfeksiyon olabilir mi diye sordum. Kaşıntı ve yanma olmadığı için olmadığını söyledi. Bu durumun hamilelikte normal olduğunu söyledi. Benim gibi bunu yaşayan var mı? Tavsiyeniz var mı?