Mmelikee aynı soru bende de var bizde 34+1 olduk annem Sivas dan yanıma gelecek kadını ne zaman çağırcam bilmiyorum temmuz sonu da ola bilir ağustos başı da benim de normal olacak sanırım sezeryan da gün veriyor ona göre deriz ama normal de belli değil bende Temmuz’un 20 si gibi gel demeyi düşünüyorum 😁