gaamzee Hanımlar kahvaltıda illa bir haşlanmış yumurta yiyin diyorlar ya çok faydalı;; ben haşlanmış yiyemiyorum peynirli omlet yada menemen yiyorum 2-3 yumurtayla her sabah. Onunda aynı faydası var mıdır sağlıksız mı tüketiyorum acaba 🙄
Mervg gaamzee hiç faydasız olur mu illa haşlanmış olacak diye bir şey yok sadece haşlanmış olan en sağlıklı pişirme yöntemi diyorlar ama ben de çoğu zaman omlet yapıyorum bazen patatesli bazen soğanlı bazen sebzeli değişik değişik
Mervg gaamzee ama tek başınıza yiyeceksiniz 2 yumurtadan fazla yapmayın bence her gun her gun alerji yapmasın sonra 3.yumurta yerine sütle cirparsaniz cogalacaktir yumurta ayrıca daha pofidik oluyor
Nejlavrl gaamzee 8 aydir hergun yiyorum 🤣😣doğumdan sonra haslanmis yumurta gormek istemiyorum cakarak yemesini daha cok severim ama boyle daha sağlıklı diye harsliyorum mecburen
gaamzee Mervg önceden 1 yumurta anca yerdim omlet bile olsa. Şimdi 3 anca yetiyor bazen onada doymuyorumda😂🤷♀️ Sade yapmıyorum peynir biber falanda koyuyorum oda çoğaltıyor aslında.ekmeksiz yediğimden heralde az geliyor bilmiyorum.
poyrazinannesi3547 Bende haşlanmış yiyemiyorum leş gibi kokuyo geliyo herşeyden tiksindim nasıl yicem bilmiyorum ya