Mns1301 30.haftanın içindeyiz. Bir kaç gündür bebişin hareketlerini bazen aşağıda hissediyorum. Normal mi bu haftalarda pozisyon almaya mı başlıyor?
Masal53 Mns1301 yani normal tabi yavaş yavaş dönüyor olabilir doktora gittiğinde pozisyonunu sorarsın