Sehnur Epilepsi hastasıyım 500 mg ilaç içiyorum her gece bi tane enfeksiyon ve kansızlık çıktı doktorum antibiyotik ve kan ilacı verdi antibiyotiği kullanmak istemiyorum çok fazla ilaç yüklemesi oluyor diye acaba yanlış mı düşünüyorum 😞
Misragume1- Sehnur eğer doktorunuz durumunuzu ve kullandığınız ilaçları bilerek verdiyse kullanmanızda yarar var aksi takdirde bağışıklık sisteminiz düşebilir 😊
Sulearas Sehnur enfeksiyon cok seylere sorun açıyor Dr. Dinlesen iyi olur bende sabah tiroid ilacı alıyorum sonra demir emekten sonra vitamin enda cefaks antbytk oglen kan sulandırıcı aksam yine antb tedavi edilmese daha cok sıkıntı cıkar içmelisin bence
Emirinannesi34 Sehnur enfeksiyon bebeğinize daha çok zarar veriyor ilaçtan, lütfen için aksatmayın. Fazla olsa doktorunuz vermezdi ilaçları
Sehnur Misragume1- ya zaten düştü sanırım hiç bişey yapmak istemiyorum yataktan kalkmak istemiyorum ve aşırı depresyonik hallerim var herşeye ağlıyorum
Sehnur Sulearas dimi o zaman alayım bende ilaç sevmediğim için sanki doktor da hata yapcak da çocuğa ilaçla zarar verecek gibi hissediyorum ama kendim de iyi değilim maalesef 😞
Sulearas Sehnur mutlaka alın ilacınızı Dr biliyordur. Bende alıyorum inanın korka karla kac haftalık sınız
Sehnur Sulearas 19+4 dün kontrol etti doktor gününden ileride gidiyor sağlıklı dedi inşallah da böyle devam eder