Misragume1- Merhaba, Ben 35 günde bir adet görüyorum ama zaman zaman gecikmeler olabiliyor tam olarak düzenli sayılmaz en son adet başlangıcım 1 Mayıs ovülasyon testi yaparak 20 mayısta ovülasyon günüm olduğunu öğrendim ve birlikte olduk 22-23 mayısta sol yumurtalık kısmımda hafif kramplar hissettim özellikle geceleri 24-25-26 mayısta rahmim de yaklaşık 30 saniye süren kramplar vardı 26 mayıstan itibaren hiç bir belirti olmadı 30 mayısta beta hcg baktırdım ancak 0.100 çıktı sonuç ve 31 haziranda mememde hafif çizgi şeklinde çok küçük damar belirginleşmesi ve meme dairesi etrafında hafif kabarmalar oldu. 1 haziranda ise meme başlarımda hafif koyulaşma ve belirginleşme oldu sabah da yataktan kalktığımda çok hafif sersemlik gibi baş dönmem oldu sizce hamile olabilir miyim 3 Haziran da adet olmam gerekiyor göğüs ağrım mide bulantım yok tekrar ne zaman test yapmalıyım lütfen yorumlayın 🙏🏻 -
AnnelikHayali Misragume1- yumurtlama sonrası en erken 12 gün sonra belli olur deniyor. 14-14 gün bekleyip net sonucu öğrenmek daha doğru olur.
Mavimsihanim Misragume1- Bende kasık ağrılarında ve mide bulantısından şüphelenip adetim 10 gün kala kan testi vermiştim. Doktor gebelik görünmüyor dedi. Reflü başlangıcı diyerek ilaç başlattı. Ancak adetim 2 gün gecikince ve kasık ağrılarım ara ara devam ence test alıp evde yaptım ve pozitif çıkmıştı. Sonra kan tahlilinde de o 0.1 olan beta 2000 küsür çıkmıştı. Yani adetini bekle ve bir gün geçtiğinde test yap derim
tirtilim1 Şüpheleniyorsanız adet gecikmesini beklemeyen ben gecikme olmadan önce yaptım iki tane idrar testi pozitif çıktı yanılma olmasın diye kan verdim orda yanı şekilde değerim 4000 çıktı bende sadece biraz miğde bulantısı vardı o kadar
Acemiy Misragume1- erken yapmış olabilirsin kuzum benim son adet tarihi 17 Nisa’n 3gün önce silik çıkmıştı yarın yeniden yapıp kan vericem değer yükselsin diye bekliyorum yoksa doktorlar kafa karıştırıyor hakkımızda en hayırlsıı olsun inşallah
tirtilim1 Misragume1- yani erken sayılabilir geç döllenme de olmuş olabilir idrar testiyle bi kontrol et istersen hiç çizgi çıkıyor mu
Misragume1- Acemiy evet çok tedirgin oluyorum henüz içime sinen bir doktor da bulamadım zaten inşallah sonucunuz iyi çıkar 🙏🏻☺️
-Papatya33 Adetiniz gecince kan verin. Benim normal adet belirtilerim oluyordu. Cok vücudunuzu dinlemeyin.
Misragume1- -Papatya33 yarın adet olmam gerekiyor normalde ama pazartesiye kadar beklemeyi düşünüyorum inşallah çıkar
Misragume1- tirtilim1 idrar testi yapmadım ama adet gecikmesi olanlarda geç döllenme olabiliyormuş benim zaten yumurtlamam 3. Hafta da oldu benden ondan şüphelenerek bekliyorum prolaktin düzeyim 31 çıkmıştı geçen ay ama doktorum strese bağlı böyle küçük yükselmeler olabilir demişti bilemiyorum
Cicek10 Neden kendinizi bu kadar strese sokuyırsunuz ki adet gecikmesi olmadan test yapmak bana çok saçma geliyor hele de belirti aramak belirtiler her adet dönemi olabilir kendinizi üzmekten başka bir şey değil ayrıca 0.100 kesinlikle negatif demek
Misragume1- Cicek10 göğüs hassasiyeti dışında adet öncesi herhangi bir sıkıntı yaşamadığım için adetten 10 gün önce de adet belirtisi olmasının mümkün olmayacağı için test yaptırdım çünkü sigara kullanıyorum ve bu beni endişelendiriyor her ne kadar azaltsam da tamamen bırakmış değilim
-Papatya33 Misragume1- bana adet günümde eczacı test vermedi su an yanıltıcı olur. Adetin bir hafta gecikirse yap dogru sonuc alırsın dedi. Siz de gelmezse direk gidip kan verin en dogru sonucu o veriyor
[silindi] Bekle âdetin geçsin, bide bu kadar stres yapma herşey olacağına varır, senin sonucun şuanlik negatif en az 10′un üstüne çıkması gerekli, adetini bekle gelmezse tekrardan yap, ben 3 gün gecikmeden sonra yaptım beta hcg 68 çıktı.
[silindi] Misragume1- beta hcg 2 gune 2 katına çıkıyor. Eğer 3 gün sonra degil 3 gün önce yapsaydim benim ki de sifir çıkacaktı. Bu arada Rabbim gönlüne göre verir İnşallah.✨
FatmaErdur Bence bekleyin ben regl günüm 6 gün geçtikten sonra kan verdim negatif çıktı dün yani gecikmenin 10 günü kaset test yaptım çok silik çizgi çıktı Cuma testi tekrarlıcam zor ama aceleci davranma ve umudunu kaybetme bide benim kan değerim 0.00 çıkmıştı