SerapTadelenTtnc canım bende sorduk düz beyaz kumaş üzerine nakışla bebeğin ismi gemde bez kesesi kıyafet kesesi diye yazdırıcaktımm terzi bana tanesini 10 liradan yaparım dedi bence çok uygun ama ben pazardan parça tül buldum ama perde tülü gibi çok güzel hemde parçası 5 lira 2 tane aldım bir parçası mavi diğeri kahverengi. İkisinden de 4 kese çıkıyor. Dikiş makinam var olduğu için ben dikicem ağız kısmına küpür ve kurdela geçirdim mi birde bebeğin keselerine bez kıyafet figürleri yapıştırıcam bence güzel olacak 😂 sende dikemezsen terzi diker. Bence tül kese kullan çünkü tül keseleri yine her zaman kullanırsın hem şık duruyorlar. Kumaştan olanlar şık durmuyor sadece hastane odasında kullanırsın