Rbatfl Arkadaşlar ben günlük kan+demir ilacı d vitamini be haftada 3 gün regenesis max kullanıyorum. Sizin takviye vitaminleriniz neler? Ve ne dozda kullanıyorsunuz?
Nur000 Rbatfl demir, magnezyum, regenesis, d vitamini kullanıyorum. Bide b12 de kullanıyordum yeni bitti bıraktım
Ogretmenanne35 Rbatfl hamileliğim 12. Haftasından sonra önce vitafemin kullandım sonra da regenesis max kullanıyorum 31. Haftadayım kutu birinden bir daha almayacağım
Rbatfl Mom789 ben de bunları kullanıyorum. Regenesizi 2 de bir kullanıyordum. Az önce sordum doktoruma her gün kullanabilirsin dedi. Artık her gün kullanıcam
Nfeyza Folik asit sonrasında her gün 1 tane regenesis max, sabah akşam maltofer (demir ilacı) coledan gunde 4 damla (d vitamini) 34. Gebelik haftamdayim
Birtane2307 Deniz59 yemekten 1 saat once veya yemekten 2 saat sonra alinmasi oneriliyor ama denk getiremiyorum ac karna alin diyolar
ozg01 Deniz59 sabah aç karna içiyorum Demir ilacı aldıktan sonra çay kahve içmemek gerekiyor etkisini azaltıyormuş tuvalete falan kalkıyorsanız o saatte içip uyuyabilirsiniz.
bsrabozkurt Regenesis Max, coraspin , demir ilacı sabah aç karnına her gün kullanıyorm , bir de 5 damla d vitamini alıyorm günde
Birtane2307 Rbatfl regenesis , gyno ferro(demir) coledan damla (d3) bide travacort merhem(vajina icin) kullaniyorum
Taze_gebe Rbatfl d vit- demir hapı- regennesis max her gün düzenli kullanıyorum her gittiğimde uyarıyor aksatma diye 3 tane toplam
Mom789 Rbatfl aynen hergun kullanmanın bi sorunu yokmuş güzel içerikli bir ilac bana doğumdan sonrada devam et 3 ay dedi devam edicem bi sure vitaminie
Nilasyamom Rbatfl regenesis hergün, gyno ferrero günde 1. Bazen magnezyum toz içiyorum. Mide yanmam olunca da gasvin duo. En önemlis de her gün kan sulandırıcı iğne 😍👍🏻