Aysenur_20 Son haftalarda bikin bölgesine ağda yaptıran varmı Normal doğum beklıyorum ve kuafore gidiorum birazda aldırırken strese griyorum bebek kanaldan falan Dönermi aceba
Havva Aysenur_20 iki doğum yaptım ikisinde de hep ağda yaptım ilk kızın da hastaneye gitmeden iki gün önce yaptım. İkinci doğumum da bir hafta önce yaptırdım kuaförde şimdi 31 haftalık sayılırım dün yaptırdım sorun olmaz inşallah canım
Deniz95 Aysenur_20 ben kendim yapmayı düşünüyorum ama nasıl yapıcam bilmiyorum ve pozisyonumdan dolayı bebekte sıkıntı olur mu diye korkuyorum
Nkaplan Aysenur_20 ben 37. Haftadayım pazartesi gittim ağdadan 3-4 saat sonra da kontrolüm vardı bebek tam kanalda dedi doktor. Bence onun bir etkisi yok