Eylulannesiii1 Sevgili anneler Mart 2020 den itibaren Kçö den faydalanıp Doğum parası alabilen var mı?
Melisss07 Bende kcö cikmistim 60 günüm vardı şimdi 32 ye kadar 1 buçuk ay daha çalışıyorum prim günüm dolsun diye kcö de dolmuyor diye biliyroum