Arkadaşlar doğumu başlatmak için uyguladığınız başarılı olduğunuz Ya da doktorunuzdan çevrenizden duyup önerebileceğiniz neler var ? Burada paylaşıp birbirimize destek ve yardımcı olalım.
Biz 38+6′yız. Şimdilik pek bir işaret yok. Doktorum on gün önce kanala girdiğini söylemişti. Gün içinde yerleri çömele çömele siliyorum, pilates topu üzerinde oturup sağa sola esniyorum.
Hurmayı yeni bitirdim, almam gerekir. Bir de artık korunmasız ilişki deneyeceğiz. Siz neler yapıyorsunuz , kaçıncı haftadasınız ?