25-26 haftamda 12 saatlik yol gittim geldim. En başından beri riskim yoktu. Doktorum kendi aracınız diye izin veriyorum 2 saate bir durup yürüyüş yap dedi. İlerki haftalarında karayoluna da izin vermem uçakla gidip gelirsin eğer bi daha gidecek olursan demişti. Yata yata gitmeme, keyfime göre hareket etmeme rağmen çok yoruldum. Hatta pişman oldum keşke gitmeseydim diye. Çünkü o zamana kadar hamilelik şikayetlerinin hiç biri yoktu. Yolculuktan sonra çatı kemiğim ağrımaya başladı. Doktorum normal diyo ama ben çok rahat hamilelik geçiriyordum. otobüs yolcuğulu bence sizin için çok yorucu olabilir. Uçakla gitmeniz daha iyi olur bence