Ben senelerdir günde 1,5 paket içen bir insandım ki gebeliğimi de erken öğrendim(adetim gecikmeden) öğrendikten sonra 1 hafta içinde ağlaya ağlaya bıraktım. Evladıma söylemek istediklerimi bir kağıda yazdım. Sonra bunu okuduğumda ona güzel ve sağlıklı bir hayat vermenin benim sorumluluğum olduğunu kabul ettim ve direne direne ağlaya zorlaya her elim pakete giderken kızın/oğlun için dedim. Çünkü şimdi bir zararı gozukmese bile 18 yaşında da çıkabilir. Herkesin farklı bir yöntemi olabilir. Kızım şuan 2,5 aylık emziriyorum yine direniyorum hala içmiyorum. Umarım daha da gecikmeden birakirsiniz