Arkadaşlar 2 gündür grip bir şekilde yatıyorum acile gittiğimde hamilesin ilaç kullanamazsın zaten sıvı tüket dedi yolladı covid testi negatif çıktı ama hiç iyi değilim 15 haftalık hamileyim boğaz ağrısı öksürük burun akıntısı vs normal grip ama yataktan kalkamıyorum bebeğe bir zararı olur mu nasıl atlatabilirim kendi doktorum 10 gün sonra kontrolüm var ulaşamadım onada bide özel hastaneye mi gitsem serum filan mı takarlar bilemiyorum😔