Sevda_ozkan1903 Iyi günler kızlar ben size bisey sormak istiyorum lütfen başına gelenler bilgilendirsin ben kan vermiştim 1 hafta önce rubella ıgg 59.3 cıktı doktoruma ulaşamıyorum acil yardımcı olur musunuz kötü mü sonuç ne demek oluyor bu
miniko_2308 Sevda_ozkan1903 ıgg enfeksiyonu geçmişte geçirdiğinizi gösterir, ıgm ise şu anda olup olmadığını gösterir. Doktorunuz daha net söyler ama siz daha önce bu enfeksiyonu geçirmişsiniz. Igm negatifse korkmayın.
ekoglu34 Sevda_ozkan1903 igg degeri daha once gecirmis oldugunuz kızamıkçıgi gosterir. Endiselenmeyin bagisikliginiz var demek. Onemli olan igm degerleri. Onlarda pozitiflik varsa doktorunuza ulasin. Saglikli gebelikler dilerim🌸
Sevda_ozkan1903 miniko_2308 teşekkür ederim negatif falan yazmıyor sadece rubella ıgg avidite 59.3 yazıyor
miniko_2308 Sevda_ozkan1903 rica ederim, rubella ıgg bakıldıysa ıgm de bakılmıştır muhtemelen onun değeri kaç?
Sevda_ozkan1903 miniko_2308 tekrar baktim da anti rubella ıgg 12.1 poz yazıyor anti rubella igm 0.53 NEG yazıyor
miniko_2308 Sevda_ozkan1903 aslında aynı zamanda çıkar sonuçlar ama belki size bakılmamıştır. Dediğim gibi ıgg geçmişte hastalığı geçirdiğinizi gösterir, bağışıklık kazanmışsınızdır korkmayın Allah hamileliğinizi sağlıkla geçirmeyi nasip etsin.
miniko_2308 Sevda_ozkan1903 doktorunuz daha net cevap verir tabi ama şu an korkulacak bir durumunuz yok aklınız kalmasın