25+2 haftalık hamileyim bugün doktor kontrolüm vardı gittim ve oğlumun olucagini öğrendim hala şoktayım bütün herşeyimi pembis pembis yapmıştık halbuki😂😂 (erkek kız hiç fark etmez yeter ki sağlıklı olsun) varmı benim gibi bu durumu yaşayan ve sonrasında ne oldu 🤷🤷