Kızlar bende rahim ağzı kısalığı var 29 mm çıkmıştı 22 haftamda sonra ilaç kullandım 32mm çıktı normalde özele gidiyorum ama Zeynep kamil gideyim dedim başka doktorda görsün diye gittim Ay hastaneye gittim köpek gibi davranıyorlar ya
Doktora diyorum ki rahim ağzı kısalığı var bende 29 mm ilaçla 32mm oldu diyorum senin rahim ağzın kısa değil ki diyor bana
Sonra sizde ölçer misiniz dedim kasılman mı var ki dedi bende vardı ilaçla düzene giriyor takipliuim dedim
Sancın olursa doğum acile gelirsin vajinadan ölçülür dedi bi bakar insan ona göre müdahale olur yanında asistan kız vardı ekran bana dönük değil yani bebeği görmedim kalp atışı duymadım kendi kendine kıza anlatıyor eğitim verdi 26 haftamdayım şeker yüklemesi istemiyorum açlık tokluk şekeri baktırmak istiyorum dedim hayır şeker yüklemesi olacak dedi ve benim kilom falan da yok bende şeker yüklemesi yerine bunu istedim ki abes bi değer çıkarsa ona göre yükleme yaptırırım diye çok sinir oldum hiç bir açıklama yapmadı ve çıktım