Sehertryk Kızlar iki gündür ishalim gidiyor afedersiniz bide agrialrim var Altan açılmam var ama öyle fazla sancım yok 37. Haftadayim şuan sizce doğum belirtisimi
Cemrece Sehertryk ben de ishaldim iki gun sonra kesildi 38 deyim. Acilmam varmi bilmiyorum sizin doktor mu muayene etti acikliginizi
Elakeskin Sehertryk her ishal doğum belirtisi değildir canım vücut yenileniyor bağırsaklar yenileniyor bebek buyudukce bende de oluyor ishal ara ara korkma ishalin rengi hangi renk ?
Aleyna_kpln Sehertryk ishal tam bir dogum belirtisi ya korkutmak istemem de bende ilk kizimda oyleydim
Sehertryk Cemrece Hayır doktor muane etmedi Perşembe günü gidecem daha Altan muane için ama tuvalete gidince Altan yırtılmam var popoma kadr çok özür diliyerek söylüyorum ama böylemi açılma bilmiyorum ama normlade vajina bölgesi böyle değil
Sehertryk MihricanA iki gündür var bide gecelri agrialrim çok olabilir Perşembe kontrolum var bakalım
Cemrece Sehertryk Hmmm bilmiyorum ki hic ole yirtilma gbi bisey yok ben de 😐 yarin gidicem ne dicek bakalim
Aleshiii Sehertryk açılma öyle bisey değil canım açılma vajinada değil rahim ağzında oluyor derinliklerde yani onu da ancak doktor el ile muayenesinde anlayabiliyor
Elakeskin Sehertryk korkma ozaman siyah ve kokulu olursa sakın bekleme doktorum bana oyle demişti zehirleme yapabilir demisti