Jule Halenur-42 22 haftaligim meram tipa gidiyordum memnun kalmadim ismet karakuyuya gidiyorum 25 temmuzda
bebistonunannesi Merhabalar, Medicana Hüsnü beye gidenler var mı ? Ben ilk defa gideceğim merak ediyorum
Umida Enfalcik Hayrlısı ıle kucağınıza almak nasip etsın Benım ılk gebelıgım bende Hacer hanıma gıdıyorum bende memnunum ama çevremde gidenler bır kaç kışı memnun kalmamış
Enfalcik Umida Allah Allah neden ki acaba gayet iyi bi kadın ama bn sadece yanında sarışın olan hemşire kızı sevmiyorum biraz suratsız ve niye geldin der gibi bakıyor bazen suratıma ama Hacer hanımı ve yanında işlem yapan siyah saçlı sekreter hanım çok iyi yani
ea123 Addile bende aynı şekildeydim canım Gülay hanıma gidiyordum doğum olmadığını duyunca şok oldum Selçuklu tıp a gidiyorum şimdi 34.haftadayim
ea123 Selçuklu tıp a bir kez gittim setanay hanım a birkez de normalden gittim özel almadım bir ay once bir yakınım orda doğum yapmıştı memnun kaldı o yüzden oraya gideyim diye düşündüm
ea123 Nts ye girmedim hiç beyhekim de en son 31 haftalıkken gitmiştim Gülay hanım dedi doğum yok diye bende gittiğim yere alisayim diye gittim Selçuklu tıp a
Bircen_12 kubraakbas Dr.Ahmet Başaran’a gidiyorum Başaran Klinik çook memnunum Ahmet bey çok bilgili çok ilgili💕
1aleyna2 bebistonunannesi çok konuşkan bir doktor değil gittiğimde beni her konuda bilgilendirmesini isterim ama öyle olmuyor sanki hemen muayene ediyim de gitsin der gibi anca soru sorarsan cevaplar o kadar