kubraakbas Başaran Klinik Ahmet Başaran’a gidiyorum. Çok memnunum. Riskli gebeyim. Çok şükür süreci çok güzel ilerleterek 38. Haftaya geldik. 10 haziranda sezeryan olacak inşallah. Kesinlikle Ahmet Bey’i tavsiye ederim. Bilgisi, İlgisi, saygısı, dozunda samimiyeti ile memnun kalacağınıza eminim.