Asyaoguz Ilk gebeligim ve gobegimin sağ alt tarafında bi şişlik var daha doktoruma gitmedim ne olduğunu merak ediyorum çünkü sadece orda var. Ilk kez hamile olduğum için pek bilgim yok yardımcı olur musunuz. Sizce karnım bu sekildemi büyüyor.