Basak26 3prensesannesiii merhaba 🙋 bende 2.gün sonra 36.haftaya gireceğim ilk doğumum ne yaşayacağımı bilmediğimden biraz heyecan var ama daha farkında değilim herhalde sanki hiç doğurmayacakmışım hep böyle kalacakmış gibi 😅
3prensesannesiii Basak26 Meehaba canım benim 3. doğumum olmasına rağmen ben bile böyle kalacakmışım gibi geliyor senin çok normal bol bol dinlen
3prensesannesiii N_A_Z_L_I_M Maşşallah canım az kalmış senin 🥰doğum yapınca doğum hikayeni sabırsızlıkla bekliyorum