Gamzeeek benim gebeliğimde bir risk görünmüyordu , kendi işimi hep yaptım. Toz almak işte bulaşık vs eşim ev süpürür silerdi güç gerektiriyor diye. Çamaşır yıkardım o tasırdı sepetini ben asardım ama hep sandalye üstüne koyuyordum eğilip kalkmak olmasın diye. Kendinizi cok zorlamamanız lazım. Ben mesela fazla tempo yaptığım zaman belim kasıklarım hemen sancılanır. Dikkat etmek gerekiyor ilk üç ay.