Masalanne Kızlar merhaba 33. Haftadayım suyumun azaldığını ve plesantamın yaşlandığını söyledi doktor aynı durumu yaşayan oldu mu erken doğum habercisi mi dir
Selen_eymen Masalanne evet benimde plesenta hem yaşanmıştı hem de kireçlenmişti ilk dogum da 1 bucuk ay erken dogum yaptım bebek beslenemediği için suni sancıyla doğum yaptım.,ciğer geliştirici igne yaptılar ihmal edilmemeli zor bir süreç yaşadım
Zeynep616161 Masalanne doktor bakınca anlıyor mu yoksa ayrıntılı ultrasonda mi ortaya çıkıyor bu durum
Seherucr Masalanne geçmiş olsun . Iki hamileligimde de plesentada yaşlanma yaşadım . Ilki geç başlamıştı 39+5 de doğum yaptım, ikincisini 25 gün önce 36 haftalık doğum yaptım 33 haftadan beri erken doğum riskim vardı benimde
masalsmomm Masalanne benım ilk hamileliğimde olmustu 33.haftada cıktı sürekli kontrole gitmiştim 35.haftada doopler cekıldi 2 gün hastanede yattım 2cm acılmam olmustu ciğer geliştirici iğne yapmıslardı dogum olmadı taburcu oldum 37.haftada kendi sancımla dogum yaptım kızım 2.360 gr dogdu saglıklıydı sadece minyon bi kızım var suan 5.5 yasında korkmayın doktorunuzu dinleyin o sizi yönlendirir zaten yaşlanma tek basına sezeryan sebebi degildir bebeğe giden kan akısına göre değerlendiriliyor sık komtrol edilirsiniz.simdi 2.hamileliğim bunda yaşamadım mesela suan 37.haftadayım
Selen_eymen Teacher-mom Gebelikte kalsiyum yüksekliği, Sigara kullanımı, Kan uyuşmazlığı, Enfeksiyon hastalıkları, Şeker hastalığı, Hipertansiyon. Fakat çoğu plasenta yaşlanmasının altında herhangi bir neden bulunamıyor bende Bi sebep yokken çıkmıştı
Selen_eymen MineLule merhaba 2.gebeligimde verdi ilaç coraspirin 37 haftaya kadar bırakmadan kullanacağım. İlk gebelikte rahimde açılma vardı ultrason da görüp erken dogum yapıldı. Tabi doktor söylüyor ilaç kullanımını