Tecrübemi paylaşmak istiyorum birine yardımı dokunsa birini rahatlasa yeter ben 6 yıllık evliyim 2. 5 yıldır deniyoruz geçen yıl ilk klomen tedavimde hamile kaldım ama dış gebelik oldu kürtaj olmak zorunda kaldım tekrar denemeden önce rahim filmi çekildim hiç bir sıkıntı çıkmadı doktor 6 ay doğal dene olmazsa gel dedi olmadı gittim 3 ay klomen çatlatma iğnesi denedik 2 aydır da prowomen ve promen omega3 q10 içmeye başladık ilk iki ay 2 yumurtam vardı 3. Ay 3 yumurtam gelişti etkisi varmı ilaçların Allah bilir ama olmadı zaten bu ay ilk aşılamam oldu aşılamadan önce pes ettim cerrah paşa da profosöre gözüktüm tüp bebek kararıyla gitmiştim resmen kovaladı sıkıntınız yok ama belliki destek lazım ilk olarak 5 6 kez aşılama deneyin dedi bizde doktora geri döndük adetin 3 günü klomene başladı 5.gün gonal f iğneye başladı 75 cc 4 kere ığne vuruldum en son salı günü kontrolde 2 17 mm lik yumurta gelişmiş 2 de orta, halli yardımcı yumurta var dedi ve gece 12.30 da otrivalle çatlatma iğnesini vurdurdu perşembe gündüz 12.30 da aşılamaya çağırdı perşembe saat 10 da, laba eşim sperm leri verdi 12 de aldık yıkanmış spermi hareketli sperm %12 den yıkama sonrası %26 ya çıktı (41 milyon sperm) ve işlem yapıldı ertesi günde ilişki önerildi yaşadıklarım bunlar merak edene aktarmak istedim