Forumda aradım bulduklarımı da okudum acaba benim gibi olan var mı merak ediyorum son haftalar artık, 35 bitiyor cuma 36 olacağım, dün de yazmıştım çok yorgunum diye, hastaneye gittik her ihtimale karşı covid testi yaptırdım kan değerlerime bakıldı, ferritin çok düşük değil biraz çıkmış, doktorumla konuştum dinlen bol bol dedi. Bu haftalarda mide yanması ve bulantısı iştahsızlık yaşayan var mı? Hiç bişey yiyemiyorum, ilk haftalara geri döndüm resmen