tubaag Adetime 5 gün var dayanamayıp yaptım. İkinci çizgi çok silik gördük eşimle 5 dakika içinde. Görebiliyor musunuz ya lütfen acil yazın gebelik var mı https://www.hizliresim.com/f8dh20g][img]https://i.hizliresim.com/f8dh20g.jpg[/img][/url]
GamzeBaz tubaag Hayırlı olsun canım ikinci çizgiyi görüyorum zaten erken gebelik testi yapmışsın kan verip Beta değerini yükselip yükselmedgini kontrol etmeni tavsiye ederim günaşırı iki katına çıkması lazım değerinin
NESLIHAN_ tubaag çok az bir çizgi var adetinizi geçtikten sonra yapmanız daha iyi 🤗 umarım hamilesindir ❤
Semiha_ tubaag canım bende aynı bu şekilde silik bir çizgiyle adetime 5 gün kala öğrendim şükür bugün 3 aylık olduk hayırlı olsun ama kan ver biran önce ☺️☺️☺️☺️
tubaag GamzeBaz iki hafta önce idi yumurtlamam değerlendirdim ama geçen hafta kan testinde beta 0.26 çıktı. 1 hafta sonra erken gebelikte böyle olması gebelik anlamına kesin gelir mi hüsrana uğramak istemiyorum
ddiilleekk Aynisi bende de olmuştu inanamayip bes tane test daha yapmistim😅 bence hemencik bir hastaneye git inşallah Allah saglikla getirsin🙏
tubaag Semiha_ ayy geçrelten mi ne güzel allah hayırlısıyla kucağınıza almayı nasip etsin 🤍 geçen hafta kan testim 0.26 çıktı bir hafta içinde gebelik oluşması mümkün mü yani
Derenils tubaag sen kan testini çok erken yaptırmışsin yaklaşık 15 gün önce çıkmaz ki canım sen şimdi bı kan ver için rahat olsun varsa şuan kanda kesin belli olur
GamzeBaz tubaag Beta kanda hızlı yükselen bir değer geçen haftaki değerle bu haftaki değer kesinlikle aynı olmaz kan değeri baktırın lütfen😊 Beta diğeriniiz kana geçtiği ise sonrasında idrara geciyor 😊
ib_21 tubaag hayali bir çizgi var belli oluyor, adetinize kaç gün var? Ben 6 gün kala erken gebelik testi yapmıştım çok belirgin çıkarmıştı. Aynı akşam hastaneye gidip hcg ye baktırmıştım çıkmıştı. En garanti o sanırım🥰 hayırlı olsun
Semiha_ tubaag mümkün tabi canım geç döllenme olmuştur şuan o çizgiyi görüyoruz daha yeni bebiş 2-3 gün bekle kan testi ver ☺️☺️
mineirem tubaag bende adetime 3 gün varken yapmıştım tek çizgiydi müsait bir yerde değildim çantaya attım rüyamda negatif diye ağladığımı gördüm 7 aydir olmuyordu çünkü sonra sabah bi bakiyim dedim silik çizgi 2 gün daha bekleyip bidaha yaptım çift çizgi nasıl bir mutluluk oldu anlatamam
ib_21 tubaag çıkar muhtemelen ama çok erken olduğu için kesin hamilesiniz demeyebilirler moralini bozma, hcg yükselişini takip ediyorlar muhtemelen 1 hafta sonra muayeneye çağırıp tekrar bakacaklar rahme düşüp düşmediğine