Kizlar son adet tarihim 2 mayis. 16 mayısta ilişkiye girdim tam yumurtlama günü çünkü bir sonraki adet tarihim 29 mayısti. 14 gün öncesi de 16sina denk geliyor. Ben 26 mayısta predictor erken gebelik testi yaptım negatif çıktı. Ve 28 mayısta az miktarda kan geldi adet oldum sandim ama 4 5 gün çok az miktarda ve açık renkli kan geldi normal adetim gibi değildi. Implantasyon kanamasi mi diye düşünüyorum. Bu arada dişim ağırdigi için augmentin kullanıyorum doktor sakıncası yok dedi. Acaba augmentin mi azalttı adet miktarını? Boyle yaşayıp gebe olmayan var mı ? Testlerim negatif çıkıyor acaba erken mi test yapiyorum ? Beklemem mi lazim