Elif94 Normal Doğum dediler doktora gidiyorum sancın olunca gel diyorlar 40+3 oldum ağrım açılmam yok açılmam olması için napmalıyım sizce 🙄
Deletedmom404 Elif94 ben düzenli bişey yapmadım sadece arada yürüyüş hurma yedim sancıyı biraz evde çektim hastaneye gittiğimde 4 cm açılma var dendi 40+1 de Doğum yaptım yani ertesi güne Allah yardımcın olsun İnşAllah 😊🙏🏻
Eby Rahim açılması için egzersiz yazınca youtubeda videolar çıkıyor. Bir de perine masajı diye bişey var googlelayın. Ben onları uyguluyorum inşAllah işe yarar.