Melikebyk Her hafta özele gidiyordum bugün devlet hastanesine gittim. Doktor kan tahlili istedi, ilk gebeliğim olduğu için tedirgin oldum. Tahlil istemesinin sebebi nedir bilen var mı?
ilkgozagrimhavinim Melikebyk canım benim özelde doktorum 3 haftada bir kan alıyor tedirgin olmana gerek yok rutin bu olmak zorunda..
nanna Melikebyk ne kadar güzel gerekli olan tüm değerlere bakılıyor korkulacak bir durum yok gayet normal bu durum
-Papatya33 Ne gibi bir tedirginlik.tediegin olacak birşey yok. Kan tahlil istenmesi gayet normal. Verdigim kanların haddi hesabı yok. Her ay her test yapılıyor bana.