Merhaba hanımlar
Saat 13de yatisim var 15de spinal sezeryan olucam anestezi doktoru gece 2de yemegi kes dedi kadın dogumcum saat 6 demişti herneyse zaten heyecandan bişey yiyemedim saat gece 1de yedim şuanda da acıktım baya ya zaman gecmiyor biraz da korkuyorum bana dua edin nolur