Mom789 oykumm_1233 yeni hamilelikte ilk haftalar bebeğin keseyim görmek için falan sıkışık olman isteniyor ama 12.hafta sonraki rutin kontrollerde boyle bisey istenmiyor
Hafizeplt oykumm_1233 ben ilk gittiğimde sıkışık gittim doktor idrara sıkışık olmaman gerek sıkıştırma zararlı demişti🙄
Hafizeplt oykumm_1233 benimde ilk gittiğimde 5 haftalık çıkmıştı ve doktor sıkışma dedi sonra başka doktora gittim bi kaç hafta sonra o da idrara sıkışma dedi 😅