Kızlar 12+3 haftalığım 6 saatlik bir seyahatık olcak şahsi arabamızla doktor yasak koymuyor ama endişeleniyorum yinede.daha önceki hamileliğimde bebegımın kalbı durdu yıne 6 haftalıkken seyhat ettık 10 haftalıkken kaybettım doktor saglıksızmış dedı .belki seyhatle alakası yoktu onun ama şimdiki hamileliğimde de tereddüt ediyorum ama ailemi de 1 yıldır görmüyorum.Fikri olan paylaşabilirmi