Babymee Hanımlar ilk gebeliğinizde hangi haftada ve nasıl hissettiniz hareketleri acaba? Ben 16+4 oldum. Geçen hafta hissettim sanki ama bir daha olmadı. Hareket olmayınca da İnsan ister istemez tedirgin oluyor. Bu durum normal mi ?
Mltm88 Babymee Çok normal henüz erken..Benim 3. Hamileliğim 17 haftalıkken ufak ufak hissettim..19′da netleşti😍
Fatos01 Babymee cok normal arada tatlı birşeyler ye ve sol tarafına doğru uzan yavaş yavşak karnına masaj yap öyle daha iyi hissedersin ama hıssettikten sonra öyle yerde öyle tekme atarki iki dk yerinde dur dersin benim öyle oluyor 😅 ama bi yarım saat durdumu bişimı oldu dersin 😁😁
Fatos01 Fatos01 haa bu arada ben 38 hafta oldum bugün çok sesli olmamakla beraber saknleştirici müzik ve kuran süreleri (yusuf meryem yasin) şimdiden dinlet duymaya başlayınca alışıyorlar ben öyle yaptım sonradan bir müzik sesi duydumu bizimkisi içerde parti veriyor 😅😅 beyin gelişimi içinde baya iyi
Babymee Fatos01 insallah hissederim ben de. Çok güzel olsa gerek 😇 bu arada sabah karnımın sol alt tarafında sertlik vardı baya bir elledim bebek diye düşündüm. Acaba o mu ? Sonradan kayboldu zaten ama o bile beni çok heyecanlandırdı 🥳
Fatos01 Babymee neden olmasın artık yavaş yavaş hissedeceksin ve gerçekte anlatılmaz o hissiyat şuan bile her kıbırdadığında tekmelediğinde içim bi tuaf oluyor ilk defa hissediyormuşum gibi Allah hayırlısıla doğurmayı büyütmeyi nasip etsin bizlere inşallah
Fatos01 Babymee bencede dene gerçekten ileride fark ediceksin sese olan tepkilerini ama kulaklıkta dinletme bebeği tedirginleştire biliyormuş normal sesle telefonu aç yanına bırak beraber dinleyin sanada iyi gelir sakinleştirici müzikler 😇