Merhaba güzel anneler. Şuan daha 16 haftalık olmamıza rağmen ufaktan doğumu araştırayım dedim. Şuan Ağrı’da yım görev itibariyle ama ailem Ankara’da. Ben de Ankara’ya giderim muhtemelen doğuma. Önerebileceğiniz devlette iyi bir doktor, hastane var mı ve en önemlisi devlet önerir misiniz? 🥰