Kızlar merhaba… ben 19. Haftamda doğum paketi aldım.. 3-4 kez muayeneye gittim. Doktor kötü diyemem ama ilgili değil. Hızlıca muayene edip gönderiyor. Aklımda bi sürü soru işareti ile çıkıyorum odadan. Bu zamana kadar sorduğum sorulara tatmin edici cevap alamadım.. hala doktorla alakalı şüphelerim var bu durum çok canımı sıkıyor. Eşim kadın iyi bana negatif bi şey geçmiyo diyo ama beni anlamıyor.. napacağım bilmiyorum. Paket aldığım için sadece hastaneden Başka bir doktorla değiştirebilirim o da kabul eder mi 28 haftalık hamileyim bu süreçten sonra ona alışabilir miyim bilmiyorum çok moralim bozuk napacam 😢