Merhaba kızlar💕Ben 12ci haftamı bitirmek üzereyim , inşAllah hafta sonu USMe giricem. Bebeğimin gelişimini görücem. Sadece ben bu 3ayda çok kötü oldum, yeme içmem berbatdı. Bulantı ve kusma yüzünden, her şeyden tiksindim. Hala da devam ediyor. 3 kilo falan verdim😩 Zorla yiyorum ama çok az. Su ve kuru şeyler yiyiorum. Midemde fazlaca yanma oluyor ağzıma bir şey düştüğünde. Sizde de böyle oldumu? Kusma fazla değil, tiksinme ve bulantı daha da fazla. Sizce bebeğe zararı oluyormu? Doğru dürüst yiyemiyorum ki😩