027033 postlarını hep görüyorum ama yazmak istemiyordum. 37 haftalık hamileyim ve doğuştan mitral kapak yetmezliğim, aort yetmezliğim var. Lisedeyken doktorum ameliyat önerdi ama sonrasında ilaç tedavisiyle bir süre daha devam edebileceğimiz söylendi. Hamile kalana kadar düzenli olarak ilaç kullanıyordum, hamile kalınca mecburen bırakmak zorunda kaldım. Hamilelik öncesi çarpıntılarım, nefes sorunlarım yüzünden onlarca kez acile gittim. Hamileliğimde de çok kez geceleri nefes alamıyorum kalbim artık yetmiyor diyerek uyuyamadım. Ama hamilelikten sonra bir sefer bile bunun için acile gitmedim hep ben çok iyiyim daha da iyi olucam diye geçirdim günlerimi ve hala daha öyle geçiriyorum. Hatta hastalığımı çok fazla dile getirmemeye çalışıyorum. Sen çok fazla kötü düşünüyorsun, böyle kalbim az atıyor, doğumdan sonra yaşar mıyım falan diyip sadece kendini korkutuyorsun. Panik atak derecesinden de ötede bu halin. Kendini boşver bu halin bu fazla stresin karnındaki bebeğine zararlı yazık değil mi ona? Lütfen bu kadar kötü düşünme, sakin kalmaya çalış