nanna Prenses21 mol gebelik, rahimde plasentanın anormal gelişmesi yada çok sayıda kese oluşması gibi bir durummuş, hatalı döllenme sonucu oluşurmuş🤷♀️
Bsradnz18 nanna bende 8 ay önce yaşadım ama mol gebelik mi bilmiyorum kese gelişmiyodu bozulmalar meydana geldi 5 haftalıktı kese benim 7 haftalıktı son adetime göre bende mi mol gebelik yaşamış oluyorum
Hacer_2911 En kötüsüde genel olarak doktorlar genel olarak 1 yıl bebek düşünmeyin diyorlar, bu sitede 6 ay diyenleride okudum ama ben komplet mol geçirdim.3 farklı doktora gittim üçüde 1 yıl dedi.
nanna Bsradnz18 bilmem ki doktorun bilgi vermedi mi bu konuda? Belki de sadece embriyo gelişmemiştir ama mol değildir
Beyzan Bsradnz18 mol gebelik farklı bir durum. kürtaj olmanın ya da düşüğün onlarca farklı sebebi var ama teşhisiniz mol gebelik olsa doktor size ona göre bilgi verirdi
Bsradnz18 nanna bebek vardı kesenin kenarlarında kanamalar vardı sonra kese bozuldu 6 ay sonra tekrar hamile kaldım çok şükür Rabbim kimseye yaşatmasın çok zor bi süreçti çok şükür geçti.
Bsradnz18 Beyzan kaç doktor gezdim sağlıksız gebelik dendi kürtaj yapmak istemiyorum bekleyelim 1 hafta daha dedi zaten ben düşük yapıyodum ve düştü