Ebrulikiz bende 2. Ayımda almışım aynı şekilde karnım şiş şiş çok zorluyordu beni. Alınca iyi ki aldım keşke daha önce aldaydım dedim:) Kendi bedenim neyse onu aldım önce baya giydim 4 ay falan ama sonra sıkıyor göbek kısmı gittim büyük bedenini aldım şimdi onlarla devam zaten 3 haftam kaldı doguma:)