eylusko bebeği çok hareketli olan arkadaşlarımız var mi. bizimki dünden beri durmuyor ya kızım artık uyu diyorum ama kıpır kıpır. sanırım içeri de zıplıyor. hareketli olması iyidir dimi ?
mucizem09_ eylusko benimdee 25+6 yim surekkkli aktif sekilde hareketli diyorum hic durmuyor boyle alistiriyolar hareket etmeyince korkacaz sonra 🥰❤
Lulemom eylusko bebek ne kadar hareketli olursa o kadar iyiymiş. Bende korkmuştum doktora hiç durmuyor demiştim. Hareketten korkma hareket etmezse sorun vardır dedi.
Acelya00 Hareketli olmasına alışıyoruz sonra bir bakıyorsun saatlerce hareket etmeyip panik yaptırıyor