Gokce_21 19 hadtalık hamıleyım ve kaplama dişimin altı apse yapmıs,dr antibiyotık ve parol verdı dün,başladım ama bana mısın demıyor cok agrıyor.ne yapacagımı bılemedım.bılen varsa neler yaptı nasıl gectı yazarsa sevınırım
Gamzeee89 Gokce_21 parol dişe hiç fayda etmio 25 haftamda 20 lik dişimin ağrısından oturup saatlerce ağladığımı bilirim doktorum 12 saatte 1 tane arvales içmeme izin wermişti Bi o iyi geliyordu sonrada zaten çektirdim hemen
Dilek33 Gokce_21 sensoday dış macunu rahatlatyr birde majezik ağız gargalama suyu rahatlatyr doğal yöntem olarak da nar suyu çok iyi rahatlatmisti bni
Gokce_21 Gamzeee89 gerçekten parol dişe hiçbişey yapmıyor,2 gundur ıcıyorum yok gecırmıyor agrısını.ne zormuş gebeyken diş agrısı
Gamzeee89 Gokce_21 aynen söyleseniz doktorunuza duramıyorum parol hiç fayda etmio diye ben öyle söyledim majezik yada arvales içebilirsin 12 saatte 1 dedi diş için zaten kesinlikle arvales karanfil yağı filan demişlerdi bana burada ama fayda ediyormu bilmiyorum rabbim şifa versin inşallah ❣️
Gokce_21 Gamzeee89 dün gittim dr.a paroldan baska bi agrı kesici kullanma demıstı.annemde antıbıyotık ıkıncı gunden sonra anca rahatlatır dedı,ılk gun bısey yapmaz dedı.bugün beklıyorum gecmezse yarın gıdıcem tekrar.