Annesininkuzusu01 Princessmom Dış gebelikte de beta hcg artışı normal gebelik gibi devam eder sadece kese ve bebek rahimde değil başka bir yerde yerleşmiş oluyor. Artış düzensiz görünüyor kimyasal gebelik olabilir
Ozylmz Princessmom benim ilki dış gebelikti artış düzensiz oluyor fakat yoğun bir sancım vardı kıpırdayamıyordum bide kanamam vardı hiç durmayan genel olarak kendinizi iyi hissediyorsanız bi sorun yoktur inşallah tabi iki güne bir kan verin bi kaç hafta düzenli artması gerek
Sakinem212 Princessmom betan çok düşük sağlıksız gebelik büyük ihtimal kendiliğinden düşmezse doktora git .
Princessmom Annesininkuzusu01 İnşallah canım dış gebelik olmasında. Artık kötünün iyisi için dua eder oldum
Comologgo Benim ilki dış gebelikti . Artış duzensizdi maalesef. :( Doktorunuz yorum yapmadı mı duruma ?
Princessmom Ozylmz Doktor kimyasal gebelik olabilir dedi. Ama ne kanamam var ne ağrım hiçbse yok sadece arada kasklarıma hafif ağrı giriyor okadar
ozbyhnd Benim de ilk 2 tanesi normal artisti sonra %25 e dustu beta artisim , kasık agrim vardi ama kanamam yoktu . kimyasal gebelikmis megerse .. beta hcg kontrolu yaptirmani oneriyorum arkadasim.
Comologgo İki günde bir baktırın bı sure . Baktınız hala sıkıntı görünüyor yol yakinken tedbiri alın. Geciktirmeyin . Umarım düzelir