Merve13azra Ben doğurdum ama normal doğumdu sezeryan hakkında çok fazla bir bilgim yok maalesef canım
Ceylinur12 Merve13azra peki menmun kaldinzmi hastaneden bide son haftalarda nstye girmek için 182 arayıp randevu almak lazım mi. Acaba
hellobaby0 Merve13azra bende şimdilik oraya gidiyorum nasıldı kaç doktor vardı doğumda stajyer miydi kaç gün kaldınız? Hakkınızı helal edin çok soru sordum 🥰
Merve13azra Ceylinur12 valla canım almak gerekmiyor diye biliyorum ama tabi o konu hakkında bir Bilgim yok çünkü ben çok nst ye girmedim
Fatos0660 Ceylinur12 hayır 182 aramaya gerek yok direk hastaneden gidip muyane sırası alıp doktor nst isterse siz nst giriyorsunuz nst odasında bekleyip sıranız gelince içeriye alıyorlar
Merve13azra Ben çok güzel doğum yaptım yani çok anlayışlılardı sürekli teselli ettiler beni çok güzeldi