Merhabalar arkadaşlar 34ten beri amniyon sıvısı azalıyor doktor 37 yi geciremeyiz dedi.suan 36 ama sancım acilma fln hicbisey yok Önce suni sancıyla normal deneyip olmazsa sezeryanla alicaklar başına gelen oldu mu sadece suni sancıyla açılma olur mu normal yapabilir miyim