AseLdilek 39. Haftamda falan kanala girdiğini öğrenmiştim 39+6da kontrolden sonra eve geldim bişeyim yoktu akşamına mide bulantısı ishal bişey yiyip içemedim su bile içsem kusuyordum bacak ağrısından ölüyordum resmen. Gece kaç kere tuvalete koşmuştum kusmak için. Sabahta kahvaltıda bi lokma ekmek boğazımdan geçmesi gidip tükürmek zorunda kaldım. Bu arada amcamlardayım eşim çalıştığından bişey olursa diye orda kalmıştım. Dedim ben bi eve gidip duş alıyım hastaneden rapor alcam gidip alıyım. Bu arada apartmanda asansör bozuk 5 kat yürüdüm tuvalete girdim bi baktım tuvalette hafif bi kırmızılık. Eşime dedim gel bak bakıyım bu kanmı. Derken bacaklarımdan indi hafif kırmızı sulu nişan. Hastanede çalışan yengemi aradım doktora sormuş gelsin demiş. Duş aldım giyindim süslendim gittim hastaneye nstye bağladılar. Sancılarım düzenli ve şiddetli ama hissetmiyorum tabi. Ebe alttan muayene ederken suyumu patlattı 2 cm açıklığım varmış. Öğleden sonra 3buçukta yatışım oldu. İlk bi iki saat bişey yol tabi sonrasında sancı girmeye başladı. Saat karşımda bakıyorum zaman geçmiyor annem bi yandan kalk yürü diyor. 5 6 ya kadar açılmam olmadı. Normal doğum istediğimi herkes biliyor tabi doktor 10a kadar açılmazsa sezeryan demiş. Bana söylemediler üzülmiyim diye annem kalk yürü diye baskı yapıyor bildiğinden ama nafile yürüyemiyorum sancıdan. Pilates topunda sallana sallana geçti saatlerim çok faydası oldu. Neyseki saat 8lerde açılmam ilerledi 10dan sonra doğuma girdim 15 dakika doğum 45 dakika içten dıştan çok ıkınmadan dolayı yırtıklarla doğum haneden 1 saatte çıktım ☺️ Şuan 38+3 hamileyim. Oğlumdan sonra kızıma da az kaldı. İnşallah bu da normal olur. Biraz uzun oldu ama ayrıntılarıyla hatırlamak istemedim🙃 umarım keyifle okursunuz