Aszey2012 Yüz üstü yatmanın herhangi bi zararı yok bi süre sonra göbeğinizden yatamıyorsunuz fakat sırt üstü yatmak bebeğe giden kan damarlarındaki akışı yavaşlatıyor ayrıca sizin içinde tansiyon düşüklüğüne sebep oluyor olabildiğinde sol tarafınıza yatın hem mideniz açısından hem bebeğiniz açısından