Hatunnn Sevgielik bebege bagli bi sisme olmaz ama bagirsak duzeni bozulduysa siskinlik yapar benim ilk 2 ayimda 5 aylik hamile gbiydim yumurtaliklarim cok siskinlik yapmisti
fatos2404 Sevgielik benim ilk haftalarda ilaçlardan dolayı 5 aylık bi göbeğim vardı sonra indi şimdi 4 aylık olduk yeniden çıkmaya başlıyo çok tuhaf 😂ilk etaplarda şişkinlik olabiliyo
Annesininumudu Sanem01 Ben uc aylık hamileyim hâlâ karnimda şişlik yok bulantılar devam ediyor o yüzden mi acaba
Sahsinamunhasir Ic karın genisligine bagli olarak kisiden kisiye degiskenlik gosterir mesela benim 5.ayimdan sonra belli olmaya baslamisti kimisjnde 3. Ayinda bellj olabliyor
Nurcaankoc Evet bende 3 ayligim simdi yavaş yavaş kendini belli ediyor çok şükür 🙏 Rabbim olmayan herkese nasip etsin
Birglbiray İlk 3-4 ay belli olması zor tabi bu sizin vücut yapınıza da bağlı. Ben 5. Ay bittikten sonra hamile olduğumu anladım o zaman çıktı göbeğim değişebilir ama ilk aylar bağırsak hareketlerinde azalmadan dolayı şişkinlik oluyor gaz oluyor 🤗
Kibarbaby Sevgielik evet şişme olur ama regli olamadığın için olan bi şişme o ve çoğu gaz. Bebek değil yani
Cgla Sevgielik 1 bucuk aylik cikmak icin sanki kucuk gibi ama degisebiliyo tabi ben. Ben 14 haftalik hamileyim baya bi cikti gobegim disardan goren baya baya anliyor hamile oldugumu. Erken cikanlardan benim gobegim. 2-2.bucuk aylikken cikti yavas yavas buyudu.
Deletedmom18 Sevgielik gazdır o şişme ondan kaynaklıdır canım sabah iner gün içinde yatana kadar devam eder daha minnoş bebiş şişirmez yani
Neroizm Sevgielik o sislik bebek degil hamilelik basladiginda vucuda salinan hormonlar sindirim sisteminde gaz birikimine sebep oluyor. Alerjik gibi dusunebilirsiniz. Uzun suren bir tepkime, yaklasik 3. Aydan sonra genellikle geciyor.