Kubraoztr1012 Maşallah sağ salim bebeğinizi kucağınızı alırsınız inşallah doğum yaptıktan sonra hastane hakkındaki düşüncelerini tecrübelerinizi mümkünse öğrenmek isterim
Srlm Kubraoztr1012 umarım inşallah yazarım , yapan arkadaşlarım var ilk dedikleri cok ilgililer memnun kalan cok arkadaşım var yaşayıp göreceğiz🙏🤍
Kubraoztr1012 Benim çevremde daha önce hiç medicanada doğum yapan olmadı genellikle medicalparka gidenler oldu biz medicanayı tercih ettik. Dedikleriniz içime su serpti açıkcası teşekkü ederim🙏🏽🙏🏽